יום חמישי, 16 במרץ 2017

רגע לפני החגים: דיאטה לפי המזלות

היום בואו נדבר על דיאטות, שהן הנושא החם לפני החגים, אחרי החגים, בעצם בכל ימות השנה. מה הקשר בין דיאטה למזל אסטרולוגי, אתם שואלים? אז הנה, מסתבר שיש קשר ועל מנת לשמור על משקל תקין ועל הבריאות יש לשים דגש לרכיבים התזונתיים המתאימים לכם לפי המזל האסטרולוגי שלכם.
אוכל בריא...

טלה: הטלאים מתחילים עם המון התלהבות כל דיאטה אבל אם התוצאות הן לא מידיות הם עוזבים. גם פעילות ספורטיבית היא לא משהו שמדבר הרבה אל הטלאים. אז כדי להרזות מומלץ לאכול הרבה פירות, דגנים וכן מזון עתיר-סיבים או מתובל היטב וככה איכשהו שוכחים מהרעב.

שור: השוורים הם אנשים מאוד מדוייקים שאוהבים את הפרטים הקטנים כך שדיאטה מאורגנת היטב מתאימה להם. התנאי היחיד הוא שהמתכונים יהיו באמת טעימים. מפני שהם אוהבים אוכל יחסית שומני והם לא אוהבים כל כך לזוז הדיאטה שלהם צריכה להיות על בסיס מזון טרי. רטבים ומטוגנים –אאוט. בשר דל-שומן, סלטים, הרבה מאוד ירקות וכן פירות, במיוחד פירות אדומים –אין.

תאומים: התאומים הם בני מזל מפני שחילוף החומרים שלהם הוא מהיר ודיאטות מבוססות-ירקות מביאות לתוצאות מיידיות. הבעיה היא שהתאומים מאבדים עניין במהירות ואז הם מתחילים לערבב את הסלטים עם הבשר, לאכול אוכל מטוגן ובעיקר ממתקים. כדי לשמור על משקל תקין מספיק עבורם להוציא מהתפריט את הבשרים ולאכול יותר דברי חלב ומאכלים על בסיס שעועית ואפונה.

סרטן: הסרטנים מחפשים הרבה זמן את הדיאטה המתאימה להם מפני שהם בדרך כלל אוהבים לבשל ובנוסף גם אוהבים לאכול מנות גורמה. כל דיאטה שהם מחליטים עליה צריכה להיות מאוד מגוונת והיא יכולה גם לכלול בשר וגם מתוקים. הם אוהבים הכי הרבה מאכלים בתנור עם רטבים אבל הם חייבים לאכול ירקות לבנים וירוקים שעוזרים להם מאוד להוריד במשקל, כגון: כרוב, קישוא וקולורבי.

אריה: האריות אוהבים דיאטות וגם פעילות ספורטיבית. הם המזל המוכן לעשות כל דבר על מנת להוריד במשקל, לפעמים הם עושים זאת גם באופן קיצוני שיכול לסכן את בריאותם. לא משנה איזו דיאטה הם עושים, הם חייבים לאכול בשר: עדיף דגים והודו. זיתים, חצילים ועגבניות מומלצים בצד.

בתולה: בני מזל בתולה אף פעם לא מרוצים מאיך שהם נראים. הם בוחרים דיאטות קיצוניות, לעיתים גם לא בריאות כל כך, על מנת להוריד מהר במשקל אבל אחר כך מתנחלים במקרר. הדיאטות הנכונות ביותר עבורן הן אלה בהן שוקלים את הכמויות שאוכלים. המזון הכי טוב עבור בתולה הוא ירקות טריים, פסטה, גבינות או בשר בקר- רק מבושל. תפוח אדמה הוא בסיסי עבורם, מבושל בכל צורה (חוץ ממטוגן).
...בגוף בריא

מאזניים: מאזניים לא ממש אוהבים את הסדר וגם לא ספורט כל כך. קשה להם לעמוד בתנאים של דיאטה ואז הם עוזבים מהר. בדרך כלל יש להם סוג של נטייה לעודף משקל ועדיף להם לא לאכול לחם. מאזניים לא אכלנים גדולים אבל כן אוהבים לאכול ממתקים, קומפוטים ומאפים ולשתות שתייה מוגזת ומומתקת. מומלץ להם לאכול הרבה מאוד פירות ודגנים.

עקרב: ברגע שהחליטו לרדת במשקל, עקרבים מתמידים במטרתם והולכים עם כל דיאטה עד הסוף. הבעיה היא שהם אוהבים לאכול הרבה. מומלץ להם לצרוך מזון דל-שומן ביחד עם מזון מתובל. על מנת לשלוט בתיאבון מומלץ לאכול בשר על האש, מרקים, דברי חלב, זיתים, כרוב וצימוקים.

קשת: בני מזל קשת עולים במשקל עם הגיל. הם אוהבים דיאטות מאוד מגוונות ואפילו אקזוטיות. הם יכולים לרדת במשקל בקלות אם הם שותים הרבה מים מינרלים ותה קר מאניס, לימון וקינמון. דיאטות שעוזרות להם הכי הרבה הן דיאטות של מיצים טבעיים מתפוזים, לימונים ואשכוליות. הם חייבים להוריד מהתפריט שוקולד, קצפת וסוכריות.

גדי: הגדיים הם בני המזל מפני שהם יורדים במשקל הכי מהר וללא דיאטות. יש להם סבלנות והם הולכים לפי הכללים בכל דיאטה אבל חשוב שהם ישכילו לקחת הרבה חלבונים וברזל. סלק אדום, תרד, דגנים, דגים ופטריות עוזרים להם להוריד במשקל.

דלי: הדליים אוהבים דברי חלב, דגים, תפוח אדמה ושוקולד. הם אנשים שאוהבים ללכת הרבה ויש להם צורך תמידי בפחמימות. הדיאטה האידאלית עבורם היא פשוט להימנע מלאכול אוכל שומני, מטוגן וסנדוויצ'ים. סלטי ירקות והרבה פירות הם מומלצים בכל ארוחה מבחינתם, גם מפני שהם מורידים את רמות הכולסטרול. טובה להם ההימנעות משתיית קפה.


דגים: דגים לעתים מתפתים לנסות שיטות מהירות ולא בריאות של הרזייה, כגון הרעבה וכדורים למיניהם. אם הם לא משיגים את התוצאות הנדרשות מהר הם עוזבים את הדיאטה ונכנסים לארון הממתקים. הדבר הנכון שיש עליהם לעשות הוא להימנע מאוכל משימורים, מטוגן ומלוח מדי. מתאים להם מזון עשיר בסידן, בשר דגים, הודו, ירקות (במיוחד ירקות אדומים) ופירות הדר.

מקווה שטיפים אלו יעזרו גם לכם לעבור את פסח בשלום. תגובות, הצעות, בקשות ושאלות יתקבלו בברכה למטה בתגובות. אל תשכחו לשתף את הפוסט החדש ובעזרת המזלות נגיע רחוק.
מזכיר לכם את האתר שלי בו תוכלו למצוא הורוסקופ לשבוע הקרוב כבר הערב. תחזית
שלכם,
אודי.
טל': 054-4466444 האתר שלי

10 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. וואו מדהים ...
    מרוב שאני עושה הרבה שיעורי בית מהמדריך הרוחני שלי והיועץ מס' אחת יש קשר ביו אוכל לאסטרולוגיה ועל זה אין נושא לוויכוח
    אבל לשאלתי למדריך שלי האם יש גם לעלייה במשקל לפי הצורך כמו ירידה במשקל לפי הצורך ?

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח שיש אבל על כך בבלוג אחר שאפרסם כנראה בעתיד, ועד אז.תעשה שוט ההיפך...ואז תשמין...(חה....חה...)

      מחק
  3. אני חושבת, כמעריצת אסטרולוגיה אבל לא מקצוענית, שזה מאוד נחמד ודי נכון מה שכתבת. אני מבינה שזה בלוג ולא ניתוח מדעי אבל אני מאוד נהניתי ולגבי המזל שלי זה גם מאוד נכון מה שכתבת. יישר כוח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל שא אנונימית. פירגון הוא הוא תבלין חשוב יותר מאשר כורכום, פיפל שמן זית וכומון. תודה רבה.

      מחק
  4. לימון מוסיף המון :)
    וגם תורם להפחתה במשקל

    ממשנתו של אודי ב-ר-ג-ר...!

    השבמחק
    תשובות
    1. עם תגובת- סוכר כמו שלך זה על בטוח יהיה טעים כמו לימונדה.
      תודה לך בשם הירקות והפרוטאינים והפחמימות...שחיכו לתגובתך זו.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. אהבתי שיתפתי ....כבוד

      מחק
  5. קראתי והחכמתי אודי. זה ממש נכון לגביי 🍅🍅🍅

    השבמחק