יום שבת, 20 במאי 2017

הורוסקופ שבועי: 19.5.17-25.5.17

אכן יש לכולנו שבוע עמוס מאוד, טראמפ מבקר והתאומים מחכים מעבר לפינה. ההכנות לשבועות בעיצומן.
אעזור לכם למצוא את עצמכם גם השבוע:

טלה
השבוע אתם טרודים בגלל ענייני הלב, מהתקיעות ומהזיכרונות הנקשרים לעבר. צאו עם חברים ובכך תוכלו לזכות בעצות שיוציאו אתכם מהמשבר התדמיתי והערכי המתמשך. בעלי עסק או מועסקים: עבדו היום כעבדים, כדי שמחר תחיו כמלכים. זכרו: ככול שההר גבוה יותר...הנוף משם יפה יותר, לכן אל תפחדו מאתגרים: זה הזמן להשקיע בעבודה, בחברויות ובמיוחד ביחסי אנוש בבית, ובתחום הזוגיות.

שור
בימים אלה אתם לחוצים לגבי: דיון, כספים, ירושות, קידום בעבודה שהתעכב, חובות חיצוניים, או בשל החלטות הקשורות לתחום האישי, לקריירה ולתחום התעסוקה. הגיע הזמן שקצת תהיו טובים גם כלפי עצמכם, יותר משהייתם בעבר ואז תגלו את האמת לגבי נתינת היתר המוגזמת שלכם, בכול תחומי החיים והזמן. אתם נותנים את הנשמה לכולם, אבל מסתבר... שאין לכם חברי- אמת.

תאומים
השבוע אתם לא מצליחים להיות ממוקדי מטרה, אלא רק כמתמרנים וכעיוורים באפלה, למרות שאתם ממש רוצים לשנות את המציאות. אתם אומנם עסוקים וטרודים, אך גם נמשכים לבריחה מכל מי שרק תיפגשו.. אתם מרגישים כמרומים וכמנוצלים על ידי מי שחשבתם לאהוב/ה שלכם. מומלץ להתמקד מבלי להלחיץ כדי שלא לאבד את שהשקעתם בכול התחומים. בקרוב תורגש הקלה מהמצב הדביק מבחינה כלכלית.

סרטן
אתם מונעים בדחפים שליליים השבוע העלולים לפגוע בתדמיתכם הטובה בעיני אחרים. אל תעשו למען אנשים או 'גופים' זרים אותם אינכם מכירים, כי אתם עלולים 'להציץ ולהיפגע'. אל תוותרו על חלום הצלחה ועל האי- תלות באחרים. כיום אתם מקבלים אהבה הבנויה על חיבה אמתית אבל גם על אינטרסים ועל נוחיות, לכן אתם חושבים על אהבת- העבר- הגדולה שפעם היתה לכם ואבדה. 

אריה
זיכרונות האהבה שבלב יגרמו לכם השבוע לתסכולים, ולמבט לזמן עבר. צפויים לכם בעיות בתחום התעסוקה, או בניירת הקשורה לפנסיה או לזכויות. אל תכנסו לעימותים, הבליגו ותגלו שזה היה שווה- את זה. הזמן שלא לחשוב כמה זמן ייקח לכם להגשים את חלומכם לעצמאות ולאהבה, זכרו שהזמן ממילא הרץ המהיר בעולם, ושהוא יחלוף לכם בין האצבעות... בכול מקרה, אז תתחילו לזוז!

בתולה
השבוע עדיף לכם לפעול לבד שכן חוסר הריכוז עלול לגרום לתאונות קטנות ולאי- הבנות מיותרות- לכם ולאחרים. בני מזל בתולה הם חכמים ומבחינים בדקויות באופן מפליא, אבל הגיע הזמן שהם ידעו את 'סוד הקשר' לאחרים ושיש לפעמים אנשים... היודעים טיפה יותר מהם. צאו מהסרט 'החכם' שלכם, ואולי... הזמן להתקשר ליועצים הנכונים הוא הדבר הכי נכון לכם לעשות השבוע?

מאזניים
מצב רוחכם יקרין השבוע יציבות לצד עצבות הקשורה לעבר. זכרו: משמעת עצמית ושליטה נפשית היא הדרך המחברת בין מטרות סתמיות ולמטרות נשגבות, לכן שפרו את הקשר שלכם עם עצמכם בפעילות רוחנית ובמדיטציה. המחשבות שלכם נעות במעגליות בין: עבודה, אהבה נכזבת ולבין תכנונים לחופשה כלשהי, כשבפנים, אתם יודעים... את האמת. בעבודה מכשילים אתכם לאחר שנוצרו שינויים ומינויים חדשים, הפתיעו לרעה.

עקרב
השבוע אל תחליטו לגבי: קנית/מכירת נכס, או בלעזוב מקום עבודה- שהוא מקור הפרנסה החשוב והיחידי שלכם, באם זה המצב אז במקום זאת כדאי לצאת למקום רגוע כדי להירגע ורק אחר כך להחליט. ימים של לחשוב על אהבת החיים שהיתה לכם, על הימים בהם האור היה... בהיר יותר, וכשהשמיים היו כחולים יותר וכשלא ידעתם להחליט או לוותר. בזמן לספורט ולפעילות חברתית.

קשת
אתם רוצים לשנות את גורלכם, אך לא יודעים, איך עושים זאת. הזמן לדעת שאתם צריכים להגדיל את כוח השפעתכם על אחרים, ושזאת ההצלחה האמתית בחיים. יוזמתכם תניב פירות בתחום התעסוקה, או בעזרה לבן/ת הזוג, רק באם תהיו נחושים. הצד הרומנטי תקוע וחלקים מבני המזל ירצו לדעת היכן הם עומדים, או בלהחליט לכאן או לכאן כדי שיצאו מהתקיעות הזוגית הארוכה שלהם. 
גדי

השבוע אתם נתקלים בבעיות בתחום התעסוקה, כוון הקריירה ובתחום הזוגיות החסרה. יש בכם הרגשה שבגדו בכם, שאיבדתם אמון ואתם נתקפים בהרגשה של לרצות להיות לבד. הזמן לחיות את החיים האמתיים ולקח אותם ברצינות, מאשר לחפש אהבה מכול הבא ללב ולא לדעת איך לומר לעצמכם: 'אני רוצה רק את... המיועד/ת לי', ואולי כדאי לעצור ולחשוב: מה הטעם בכול הסבל הזה?

דלי
הרגשה כבדה בתחום העבודה ובתחום הרומנטי, תמלא אתכם במחשבות ובדאגות היתר. כסף לא יבוא משום מקור משמעותי- נוסף. בתחום הרומנטי: הרגשה שמתרחקים מכם ושרימו אתכם. סימנים לא ברורים מכוון בן/ת זוג יעמיקו בכם, את הבלבול והכאב. כדאי רצוי שכולם יבינו שהטלה- נובלה הפרטית שלכם תיכתב רק על ידכם ולא על ידי תכתיבים של בן/ת הזוג המתלונן/ת כול הזמן.

דגים

השבוע יסתבר שגם הפעם תתלוננו אולי גם ...תצעקו, אבל לא תעזבו את הבית בשל התלות שלכם... בכסף ובבן/ת הזוג. חפשו אפשרויות תעסוקה אחרות: באינטרנט, בעיתונים ובכול מקום אחר, זאת ובמקביל לעבודתכם הנוכחית. אירוע חשוב בנוגע לילד/ה יכניס אתכם לפעילות- יתר. אתם מעוניינים באהבה כנה ואמתית, אך לא מסוגלים למצוא אותה, גם לא בקשר חדש וגם לא בזוגיות- שבבית.  

ושיהיה שבוע טוב לכולנו :)

שלכם,
אודי.
טל': 054-4466444 האתר שלי

2 תגובות:

  1. מאוד נחמד. תמשיך לפרסם לנו כל שבוע את ההורוסקופ. יישר כוח!

    השבמחק
  2. נהדר!!!
    חיכיתי המון זמן עד שיעלה כאן פרסום שלך עם ההורסקופ השבועי שלנו חה

    השבמחק