יום חמישי, 1 ביוני 2017

הורוסקופ שבועי 2.6-8.6

השבוע היה עמוס במיוחד: עם כל ההכנות לשבועות אולי לא הכנתם את עצמכם רגשית לחג וכעת אתם כאן, מחפשים תשובות. ומבין אלו שהצליח להם בשבוע החולף לאחר שקראו את הכתבה הקודמת אני מברך אתכם שחזרתם. פה לא תמצאו תשובות כמו "האם השמש תזרח מחר?" או "האם מכבי תחזור לנצח?" . אני יכול רק להסתכל על הפרט ולנתח בלי להחזיק בסכין. לכל מי שמאזין הנה ההורוסקופ לשבוע הקרוב:

טלה
אתם מבריאים מרגישותכם הבריאותית האחרונה, או ממצבי הרוח העולים ויורדים שלכם. אתם עובדים בצמוד לחברים המפרגנים לכם. תחילת השבוע יהיה בסימן של עשייה ברוכה במישור הקריירה כולל גם באירוע הנקשר אליו. מישהו יבשר על הצלחתכם בפרויקט בו השתתפתם, או שאתם עומדים לקחת חלק בפרויקט הבא. מצב לא פשוט בחברת משפחה בנוגע לירושות ולכספים. אתם חשים סיפוק בתחום הזוגיות וזורמים עם בן/ת הזוג. אתם יצירתיים במישור הרומנטי, ומוכנים להפעיל דמיון בתחום זה.

שור
השבוע תקבלו מחמאות לגבי אישיותכם, במנה קצת יותר גדולה בהשוואה לימים רגילים. החברים פנו לכם עורף מזמן, אך אתם מתנחמים בקשר המתייצב והולך בחברת בן/ת הזוג הנוכחי/ת. הרגשת התקיעות יוצרת בכם תסכול לגבי המשך החיים. הזמן לקום ולהתנגד להווה המרגיז. שאלו את עצמכם שאלות קיום- זה הזמן. רגשות כלפי דמות מן העבר עולים שוב על הפרק, ומזכירים לכם נשכחות. אתם שוקלים לתבוע את הזכויות שלכם, יתכן שזה קשור לירושות או לזכויות אחרות.

תאומים
השבוע אתם עשויים ליהנות מסימנים ראשונים של יציאה מחובות, כתוצאה מיוזמות ועידוד שבהם אתם נוטלים חלק ישיר. טיפ השבוע: הורידו ביקורת כלפי אחרים ותרוו מכך נחת. הזמן לפקוח עיניים בדרכים. משהו הקשור לעבר הרגשי עדין ממלא חלק גדול וחשוב. אין לכם כוח להתמודד עם משפחה וביקורת. בריאותכם מתייצבת ולעומת זאת אתם ממשיכים להרגיש חובה לדאוג לבני משפחה קרובים. שמרו על הילדים מהתקררויות. למי שזקוק למשרה נוספת ולעבודה, זה הזמן המדויק לשלוח קורות חיים.

סרטן
אתם מזניחים את תחום הקריירה לטובת מלחמות ואשליות שווא, הקשורות לצפייה להבטחות שקיבלתם מאחרים. לכול מי לחלם על כך, הזמן לשנות את הבית, לצאת ולהשתדל למצוא מקורות מימון ולשפצו. הפנויים: עצרו וארגנו את עצמכם לקראת החלטה בתחום הנישואין, שכן באם לא כן אתם עלולים לאבד בסוף את בן/ת הזוג. פנו לייעוץ ביחס לבן/ת הזוג, אחרת  אתם תמצאו את עצמכם כמחפשים גשר של אהבה... מחוץ למסגרת. טפחו את הבריאות ובראש וראשונה עסקו בספורט.

סרטן - אתם בעמדת מלחמה...
אריה
במישור העבודה תחושו בשינוי לטובה, מצד המעסיקים. רגע לפני מעשה, העצה שלי תהיה שלא לעוזב מקום תעסוקה נוכחי טרם שתמצאו את השניה. בעבודה: רכזו מחשבות לכוון החיובי והפגינו אישיות פשרנית, ובקרוב מובטח לכם שתתוגמלו בשל כך. בריאותכם חזקה יותר מאי פעם, ואתם נראים נפלא. אל תתנו לאחרים להוביל אתכם למהלכים גדולים מידי מחוץ למסגרת הנישואין, אלא חפשו את התקווה ואת הרצה ללב בן/ת הזוג. – זהירות: הפנויים עלולים לפלוט משפטים שיכריעו לגבי מקומם בלב האחר.

בתולה
הייצוגיות שלכם השבוע במיטבה, גם כשתרגישו בפנים קצת עצובים וכמלאי צפייה שלא באה אל סיפוקה מכוון... ''עולם האהבה ותשומת הלב''. ההומור והחוכמה שלכם תרשים אחרים. אל תתנו לדברים לעלות לכם על כול...הראש. שמרו על סודיות ביחס לבוסים ולבני משפחה קרובים. תקופה טובה מצביעה על כוונות חדשות בתחום הרומנטי ועל חשבון מוסד הנישואין. צאו מן הביישנות הטבעית שלכם, התחילו לבצע שיוני חיצוני, למדו משהו, צאו אל המקומות שתמיד רציתם ואז שם מחכה לכם הפתעה ענקית.


מאזניים
השבוע תרגישו שוב את אותן תחושות געגוע מכוון קשר מהעבר, או לגבי גורמים רגשיים שקשורים לידידות או לחברות בת-שנים. האהבה הנוכחית משגעת לכם ...את השכל, אתם זקוקים לייעוץ דחוף כדי לאזן אותה. הצד הכלכלי עדין תקוע, אבל יש סנוניות המבשרות את הגעתכם לחוף מבטחים. מישהו היודע את נפשכם מנסה לעזור. התרכזו בעבודה ובקידום ופחות בבילויים ובהוצאת כספים מיותרת. כספים יגיעו בקרוב. טפחו את הבריאות, אכלו נכון...ולא הרבה, ובראש וראשונה עסקו בספורט מבוקר קבוע ונמרץ.

עקרב
רגשות מעורבים כלפי בן/ת הזוג הנוכחי, מעלים בכם את החשש מליפול לזרועות האחר/ת. אתם מלאים בכעסים המתגברים מעת לעת ומבלי שתוכלו לעצור אותם. משהו הקשור לבית מטריד אתכם וזה לא קשור רק למבנה או לסידורים... הנקשרים אליו. מומלץ שלא להיגרר למלחמות עם חברים. הזמן לחשוב על לימודים ועל הרחבת אופקים. טפחו א החיוני, את צדדים 'היפים' שבכם- כולל גם את המתנות שקיבלת מאלוקים (כישרונות טבעיים) וצאו לרקוד או לטפח את הידיעות שלכם בשפה זרה.

קשת
התגשמות חיובית בתחום העבודה והקריירה משמחת אתכם מאוד כול החודש שחלף וגם ממש בימים אלה, שמרו על הקיים ובמיוחד שלא לספר על היחסים המיוחדים שלכם עם מקבלי ההחלטות, בעיקר אל תסתכלו על כספים ועל מלחמות שלא קשורות אליכם...בתוך המסגרת הזו, התרכזו בעבודה המאומצת שלקחתם על עצמכם...והכוכבים ''מבטיחים'' שבקרוב יהיה בסדר. הקשרה רומנטי מסביר פנים, אך מלא בהיסוסים. שמרו על סודות המשפחה מפני זרים, זכרו סוד שסיפרתם אפילו לקיר, יגיע איך שהוא אל אוזניים זרות.
דגים - הגיע הזמן לשבור את הקרח...

גדי
הזדמנות חדשה בנוגע לקידום מעמדי או כספי - נופלת לידכם השבוע, והכול תלוי ביוזמה ובהחלטה שלכם. מרבית החברים שכחו אתכם- זה הזמן למשוך אותם בצורה של ארגון מסיבה או מפגש חברתי אחר. זהירות, מישהי המעמידה פנים כחברה הטובה שלכם מושכת אתכם בלשון על מנת לפגוע במעמדכם בעבודה. בריאות/ה של בן/ת משפחה קרוב/ה ממשיך/ה להטריד את מנוחתכם. הפתעות ביחס לכספים שפתאום מגיעים ומשחררים אתכם מלחץ כבד. שמחה קרבה והולכת והיא קשורה לסכום כסף המגיע למשפחה.

דלי
השבוע אתם מופתעים לגלות מי בדיוק החברים האמתיים שלכם. אנשים שחשבתם לאויבים, יצטיירו כדמויות הרבה יותר חיוביות מאשר חשבתם תחילה. תחום הקריירה מתחיל לזוז בכוון החיובי, וכול זה יתחיל כיוזמת חברים שתוביל אתכם לכוון המרכז החברתי והערכי. ימים שמחים בעוד כחודש ימים והם קשורים לשמחה ולהצלחה בלהרים עצמכם מעל הריסות העבר וכאביו. הזמן לצאת ולבדוק את מצבכם הבריאותי, מצד שני, בלי פאניקה כי אני אומר לכם מראש שלא ימצאו בבדיקות שלכם- כלום!

דגים

השבוע שלפניכם יתחיל עם חיוך אבל בהמשך...בשלישי אתם נלחמים עם כול העולם בשל בעיות אגו שאתם...מכנים זאת: ''הכבוד שלכם'', טיפ שלי: עדיף... לשבור את הגאווה ולא לאבד חברים האוהבים אתכם. תחום הרגש תקוע בנוגע לקשרים מן העבר, היכולים לתת לכם כוח- ותמיכה. התקדמות לכוון השכרה או לקראת קניית דירה בסוף השבוע. שמרו את קרח- השעמום, צאו לבלות במקומות הקרובים לים ולנופים הנשקפים למרחוק. האמנים שבכם יזכו להשראה חיובית יתרה, בשל "מצב הכוכבים המחויך''.

אל תשכחו לשתף בפייסבוק (תנו קליק בכפתור למטה) וגם לייק לבלוג בGoogle+.


ושיהיה שבוע טוב לכולנו :)

שלכם,
אודי.


טל': 054-4466444 האתר שלי

תגובה 1:

  1. טפחו את הבריאות ובראש וראשונה עסקו בספורט
    תודה לך ושבת שלום לך אודי ברגר !

    השבמחק