יום חמישי, 8 ביוני 2017

הורוסקופ שבועי: 9.6.17-15.6.17

בין אירועי טרור ועצרות בחירות העניינים בבריטניה מתחממים. בגזרה המקומית אנו רואים את החופש הגדול מתקרב בצעדי ענק ואיתו המרוץ הענק לבילוי בקיץ. לאלו מאיתנו שחוו כמה קיצים יש סידורים חשובים יותר. אתם חשים את הבלבול חוגג ואיתו מגיע עבדכם הנאמן לעשות סדר בקלחת. הנה ההורוסקופ השבועי:

טלה
השבוע מוחכם עובד כמו מחשב, בעיקר לגבי הנושא הרגשי. אתם כועסים על אי- יכולתכם להיפרד מקשר כפייתי לבת זוג התוקע/ת אתכם. זה שבוע טוב להחליט ללמוד משהו חדש, או להתמקצע בו חלקית. במכירות: כושר השכנוע שלכם יהיה במיטבו. כספים יגיעו ויאזנו את חשבונכם הפרטי. חלק מבני המזל: תתבשרו ביחס למישהו המעוניין בנכס יקר, אותו ביקשתם למכור או  להשכיר. בשבוע הבא אופטימיות זהירה בנוגע לבן/ת הזוג מן העבר. רגעים יפים בחברת המשפחה והמכרים הוותיקים.

שור
אתם לא מקבלים שום ביקורת מבלי שתחזירו לכולם...בחזרה, אתם רגישים לכול הערה קטנה כגדולה בתחומי הבית, אך בתחום הידידותי החברתי אתם מאוד פופולאריים, דבר שידחוף אתכם אל מחוץ לארבע הקירות. אתם מרגישים בודדים בחברת בן/ת הזוג, אבל מוצאים נחמה בחיק הילדים והאחיינים. רגיעה ביחס לנושא התעסוקה ולכספים תמלא אתכם בחיוכים נינוחים ביום שני הבא. מישהו יתנצל על דברים מעליבים שקשורים אליך במישרין או בעקיפין. כסף, חוב או ירושה הם נושאים ששוב עולים על הפרק.

תאומים
השבוע אתם לא יכולים לבצע שום דבר עד הסוף, מבלי שהשכל יגבר על הרגש. חוסר הריכוז יכה ביכולתכם לארגן פעולות פשוטות ביותר. רגישות היתר תופנה גם לתא המשפחתי, אותו תבקשו לגבש מחדש. תנסו שלא להאשים את עצמכם בדברים של מה בכך, כי זכותכם לאהוב, להרגיש, להתרגש ואף אחד לא יגיד לכם שאתם טועים בכך כשאתם מבקשים לשפר את הזוגיות או בלהתחיל פרק ב' בחיים. קניות ורכישת משהו מן הלב, יושקעו למען מישהו היקר ללבכם.

סרטן
שבוע נפלא בו יוזמה שלכם תתקבל בברכה ואגב כך תגלו שאתם יכולים למצוא זמן איכות לבלות בחיק הטבע ובחוג המשפחתי האוהב. בקרוב מישהו יבשר לכם על אירוע משמח הנקשר לתחום העבודה, שם תזכו ליחס מעולה ובימים אלה יקבלו אתכם בזרועות פתוחות ובאהבה. הפתעה נוספת מצפה לכם מכוון המעסיקים, העוקבים אחריכם בדריכות רבה- מזה זמן מה. נסיעה מתוכננת בל בן/ת הזוג אולי תשלב גם אתכם ביחד עם... תחביב ועסקים. הפתעות משמחות הקשורה לילדים- ממש בקרוב.

אריה
תרגישו טוב ללא קשר לאירועים רגשיים הפוקדים לאחרונה את המשפחה. כל מי שתיפגשו יחפשו להיות אתכם, כי תגלו אורח- רוח וסבלנות בלהקשיב לאחרים. אישיותכם תבלוט, תיראו במיטבכם מבחינה חיצונית והאינטואיציה שלכם תהיה ברוכה וקולעת לתוך האמת הפנימית של אחרים. דברים שאמרתם פעם שיקרו קורים לאחרים וזה גורם לכם לגלות שוב את כוחכם הפנימי הרב. אתם מדברים או פוגשים אנשים בהם לא פגשתם זמן רב. שיחות נפש יתנהלו סביב חברים שאבד איתם הקשר בנבכי הזמן.

תאומים - אתם עצורים בדעתכם (אה, ויום הולדת שמח...)


בתולה
קנייה/ מכירת של כלי רכב או דבר יקר אחר יצאו השבוע אל הפועל, אם זה אכן יתגשם זה יהיה מוצלח מבחינת כוכבית והמזל- בנוסף- בעוד כשבועיים עד חודש ימים, צפו לפירעון תכנית חסכון, או לגיוס כספים רבים לצורך העסקה. הילדים יהיו במרכז העניינים ולהם תעניקו את מירב הכוחות והמשאבים. גורמים ידידותיים יבקשו להיות אתכם במגע, כי תהיו כמשרים רגיעה כלפי הסביבה הקרובה. הזמן למעט ספורט, להקשיב לגוף ולנשמה, הרוצה לשבור את מעגלי הבדידות ומצוקות השעה.

מאזניים
אתם חשים בתחושות של פסימיות לעניין הקריירה ומנסים להאשים את כולם בכך. מישהו יקר יבוא לביקור וישנה מעט את מצב רוחכם לטובה, המלצתי היא שתיקחו את העצות שימסרו על ידו, או על ידי "גורמים- אופטימיים" אחרים. בלבול הקשור לבן/ת הזוג יעלם עם הופעת הסימנים לחשדות השגויים מצדכם. ימים של גיבוש משפחתי, או ביניכם ולבין הסביבה הקרובה. מישהו יודיע לכם על דבר מה עצוב שקרה למישהי יקרה ובעלת שם טוב. מבחן כלשהו יעבור בשלום.

עקרב
 השבוע אתם מרגישים שאתם חייבים לעמוד על שלכם ומנסים להתאמץ בלהסביר את עמדתכם במלוא המרץ, בניגוד לעמדתכם התמימה בעבר, אם אכן תעשו כן אתם עשויים להצליח בכך מאוד. אל תוציאו כספים מותרים על חברים ועל ידידים שלא מגיע להם יחס, עצתי היא שתחשבו על האוהבים אתכם באמת ושלהם מגיע הכבוד, האהבה...והחיבה. שימו לב: בן/ת הזוג שלכם מאבד/ת את בריאותה נוכח תחושת... הבדידות והניכור במשפחה. יוזמה הקשורה לבן משפחה תקדם את רעיון שיפור הדיור ואיכותו.

קשת
מגמת האופטימיות עלולה להיעצר השבוע לכמה ימים בנוגע לתחום הרומנטי, אך זה זמני בלבד והמגמה לאחר מכן תמשיך לבלוט שוב לטובה. הרעיונות והיוזמות שלכם תקועים זמן מה, לאור הקשיים הבלתי צפויים בעבודה, הניחו לתכניות לכמה ימים ויתברר לכם שהירידה הנוכחית, זמנית. הזמנה לאירוע חשוב עומדת להגיע אליכם. קידום או העלאת שכר ממש קרובה להגשמה. החליטו לגבי מגמת הלימודים או ההכשרה כי זה הזמן הנכון להירשם. עסקו במעט ספורט ובהקשבה לגוף ולנפש הצמאה לשינוי.

בתולה- צופן לכם עסקה חשובה השבוע...

גדי
השבוע שלכם יאופיין בתקשורת חיובית ומועילה מכל סוג ועניין. החלטה אישית או כלכלית חשובה עומדת על סף הכרעה. טיפ השבוע: אל תעזבו את מקום העבודה- בכל מחיר, כי יתכן מאוד שתתוגמלו על עמל הכפיים לאורך העסקתכם. זה לא הזמן לעבור דירה או לחתום על חוזים חדשים, חכו לסוף החודש הבא. הפנויים: רגשות המלאים בגעגוע תוקפים אתכם יוצרים בעיות הזוגיות העכשווית. אתם חושבים על להיפרד ולמצוא זיווג אחר, אך אין בכם את הכוח לבצע זאת בפועל.

דלי
מגמת האופטימיות שאפיינה את השבועות האחרונים עלולה להיעצר בנוגע לתחום הרומנטי, אך זה רק לזמן קצר בלבד והמגמה תימשך לאחר מכן. דרך חברים או ומכרים תכירו בן/ת זוג ובעקבות זאת התקווה שוב תציף אתכם בהתלהבות ובשמחה. בעבודה ובבית הרעיונות שלכם נתקעים לזמן מה, לאור הקשיים הבלתי צפויים. בשבוע הבא משהו טוב יקרה לכם בנוגע לעבודה, לאהבה ולתוכניות להתפתח. הכוח שתקבלו מהכוכבים יהיה מחזק וכמרחיב את הלב. הזמן למעט ספורט ולהקשבה לגוף ולנפש הצמאה לשינוי.

דגים

השבוע אתם חשים בצורך להתפרק ולהשתחרר מהקיפאון הרגשי והכלכלי. זהירות מפני תאונות קטנות בתחילת השבוע הבא. התרגשות רבה עלולה לתקוף אתכם בנוגע לתחום הכספי כלכלי, או תעסוקתי, תיהנו ממנה, שמרו על כך בסוד ואל תגזימו בלספר לכול העולם ...ואחותו. אתם רוצים ליהנות מהחיים ולפרוש כנף, שבו ותכננו את הטיול באופן שקול, כך שלא יחרוג מיכולתכם הכספית. הודעה טובה על משהו הקשור לילד/ה תשמח אתכם מאוד. אתם צפויים לקבל הודעה אודות בן/ת זוג מן העבר.

אל תשכחו לשתף בפייסבוק (תנו קליק בכפתור למטה) וגם לייק לבלוג בGoogle+.

ושיהיה שבוע טוב לכולנו :)

שלכם,
אודי.


טל': 054-4466444 האתר שלי

8 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תמיד טוב לדע שאחרי השתקפויות העולם עומד מאסטר בנשמה שמוביל להצלחה רבה .עלה והצלח ממני סיון המהמת😙

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סיון המהממת בחמה ביותר בחודש סיוון.....

      מחק
  3. נותן מענה מקצועי בכול תחומי החיים
    תודה לך ברגר !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון מאוד. אני נותן מענה מקצועי במהירות הבזק והכי קרוב לאמת!
      תודה
      .......

      מחק
  4. מברכת אותך כל יום על השמירה שאתה שומר עלינו כי צריכים אחד כמוך ואני יודעת מה שאני כותבת

    השבמחק
  5. אודי ברגר יודע מה עובר בנבכי נפשו של האדם.. ועוד הרבה דברים אחרים כמובן ✍��

    השבמחק