יום שני, 18 בספטמבר 2017

תחזית אסטרולוגית תשע"ח | אודי ברגר

מאת האסטרולוג: אודי ברגר

תחזית אסטרולוגית תשע"ח לכלל המזלות  2017-2018

הערה: על מנת לדעת באופן מדויק יותר לגבי המזל של כול אחד ואחד מכם אתם חייבים לקבל ייעוץ אישי מתוך המפה שלכם ולא מתוך המפה... הכללית שלפניכם.
שנה טובה לכם – אודי ברגר


טלה           


בשנה שמתחילה בספטמבר תשרי - יש לכם על מה לשמוח שכן בסך הכול, תיהנו משנה מוצלחת. מה שיאפיין את השנה שלכם תהיה התחלת ההצלחה הכלכלית בשל הצלחתכם לגייס את מירב הכישרונות הגלומים בכם.

תחום האהבה


בתחום חשוב זה ובתחילת השנה אתם צפויים למצבים מביכים עד לאפשרות של להיקלע לסבך משברים, מדובר רק ביחסים שהתחילו לא מזמן. די מהר תגלו כי היחס עליו בניתם מכוון בני המין השני, לא מסביר פנים כפי שציפיתם. נקודת אור יחידה וחיובית תופיע לכול בני המזל באמצע דצמבר השנה. אזור ראש השנה והחגים לא יהיה ממוזל מבחינתכם, אך יחסים בני שנים יחוזקו ויצמצמו קטבים ואז מצב הכוכבים ישפיע לטובה על הנטייה לגישור בין נקודות שבמחלוקת וגם בכל הקשור להזדמנויות חדשות.

תחום העבודה והקריירה

אני שמח לבשר לכם כי השנה תצליחו בתחום זה. עד לפני כחודש ימים סבלתם מעצירה רצינית בתום הכספים והקריירה אבל במהלך מחצית השנה הראשונה של 2018 יהיה סביר ובחצייה השני טוב יותר, בשל מצב כוכבי מעולה.
סבך הכול בשנה הבאה אתם צפויים למצוא עבודה טובה יותר, או לקידום במקום החדש, או הנוכחי, זה אומר: להיות מקובלים ולהשתתף בפרויקטים חדשים ומקדמים. הצעה לקידום מעמדי או כספי תבוא באופן וודאי באזור האביב עד לסוף יוני הבא.
שמרו מאוד על מקום עבודתכם הנוכחי או העתידי באזור ראש השנה והחגים.

תחום הכספים

השנה אני צופה לכם להצלחה כלכלית ניכרת בכל תחומי העסקים והקריירה. זה אומר כי חוזים אשר נחתמו- בעבר- יוכחו כמוצלחים השנה, יזמים שונים, או מעסיקים, יפנו אליכם לשם קידומכם האישי, וכן תתעלו על עצמכם ותדעו לתרגם כול זאת לכסף ולהצלחה. אם אתם כאלה...שאוהבים להמר התרחקו מהבורסה ומהימורים בששת החודשים הראשונים של השנה. ענייני קנייה או מכירה או שיפוץ מבנה קיים יעמדו על הפרק לקראת יולי ספטמבר הבאים ונובמבר דצמבר השנה יהיו יחסית- הרבה יותר טובים מבחינה זו- לגבי רובכם.



שור

לכם השוורים אני צופה שנת המשך לשנה שעברה וזה אומר: שינויים דרמטיים ברוב המישורים. תהיה זו שנה של יחסי אנוש טובים: בבית, ביחסים אישיים, בעבודה ובקריירה. כמו כן תחושו בהתפתחות האינטואיציה והדמיון. . בעקרון הכוכבים ימזלו אתכם ברוב טוב ואושר לאורך רוב ימיי השנה.

תחום האהבה

שנה מעולה לכם השוורים בכל הנוגע לתחום האהבה ולקשור אליה במישרין או בעקיפין. כל הנשואים יזכו לעוד ילד- והכוונה גם, למתקשים להביא ילדים לעולם!
הצהרות נשואים יורעפו כלפיכם ושגם יהיה מאחוריהן כוונה כנה ואמתית, כמו כן תזכו להמון תשומת לב מבני כל המזלות ובמיוחד מבני זוגכם הנוכחיים.
התאריכים הטובים ביותר לעניין הזוגיות והאהבה הם: מרץ אפריל, יוני ומאמצע אוקטובר עד לשבוע שלפני סוף דצמבר 2018.

* אלה שבאופן מפתיע לא מצאו זוגיות וסובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.


תחום העבודה והקריירה


נושאי הכספים הקריירה והבריאות יקודמו מיד ובמהלך החגים... שממש כאן. אם כן: צפויים לכם תמורות מדהימות באם תנסו להאמין בעצמכם. הסבלנות תשתלם לכם בכל הנוגע להשקעות: בעבודה, בלימודים, באומנות, בבורסה ובכל מה שנגעתם בו בעבר הקרוב- רחוק. צפו לתאוצה נוספת וחזקה יותר בחודש אפריל הבא (2018) והלאה, עד אז- סביר. יוני ונובמבר ישפרו את מעמדכם בעבודה. בסך הכול צפו לפרגון מאנשים בוגרים, בעלי עוצמה וברוכי ניסיון.

תחום הכספים

השנה אני שמח לבשר לכם כי תזכו להצלחות בתחום הכספים. ההשקעות- כאמור יהיו ברוכות רק למי שהחזיק מעמד במצב הכלכלי הנוכחי.  באפריל, יוני ונובמבר הבאים, יכנסו כספים אשר מגיעים ושהובטחו לכם קודם לכן.
כמו כן עסקים שונים יפתחו את השערים בפניכם וכל מי שיפגוש בכם יוכל ליהנות מכושר הניתוח העסקי הזהיר שלכם. ענייני שטחים, ירושות או שיפוץ קניה או מכירה יעלו פתאום על הפרק. כול מי שרוצה לבחור מקצוע או עסק מומלץ לו להתייעץ על מנת שיעשה זאת בזמן הנכון ובמקום הנכון.




תאומים


במהלך השנה רבים מילידיי המזל יקבלו באומץ החלטות לגבי המשך קשרים, וישאפו להגיע לכלל הכרעה 'לכאן או לכאן' זיקוקים של רגשות לעבר בנוגע לבן/ת זוג יקבלו בתגובה לכך אור- אהבה חוזר ומחויך. תחילת שנה עברית מחויכת בהחלט. אלה שהחליטו סוף סוף ללמוד יחששו מכישלון או מבחירה אולי לא מוצלחת של מגמת לימוד, אך עד מהרה יכנסו לעומק הברכה וההישגים.  


תחום האהבה


חלומכם לבניית בית משותף בדרך של נישואין, או של חיים משותפים יתגשם השנה, ובאם לא הנושא ייהפך למוחשי ולוודאי בעוד כשנה. יש לכם בעיה של מחויבות אך אני משער כי במהלך המחצית השנייה של 2018 תבנו ביטחון ויסודות מוצקים לכך. החודשים הטובים יותר לאהבה הם: מרץ אפריל, יוני ומאמצע אוקטובר עד לשבוע שלפני סוף דצמבר. השנה אתם צפויים להיות נאהבים גם על ידי המשפחה הרחבה ובכללם גם מכוון הילדים. לנשואים שבכם: בשנה הבאה ...(2018) יתאפשר לכם לבלות ולהתרגש מבחינה רומנטית, הרבה יותר מאשר בשנים קודמות.


* אלה שבאופן מפתיע לא מצאו זוגיות וסובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.


תחום העבודה והקריירה


כל מה שקצרתם עד כה נאגר ללא מטרה חיובית כלשהי, בקרוב שינוי לטובה. עד לסוף 2017 המזל קצת ייעצר עם נקודות אור כאלה ואחרות אבל כול שהתחילו קריירה או שלא קיבלו תמורה להשקעתם יוכלו לצפות לקפיצה קדימה החל מאמצע חודש מרץ ועד לסוף אפריל 2018. יוני יולי אוגוסט ונובמבר יהיו נפלאים, היכונו להיות מופתעים לטובה... מתחום חשוב זה. בחודשים שהזכרתי תקודמו כשכירים למעלה, ולכאלה שיש להם עסקים שבתחילת דרכם אני צופה למכירות ולמתן שרות בהצלחה גדולה יותר. זהירות מלבטים ומחוסר ביטחון אשר עלולים להכשילכם... ובכך לפספס את מומנטום ההצלחה הנ"ל.



תחום הכספים

על פי מה שנאמר עד כה- ברור שגם בתחום הכספים אתם אמורים לחגוג השנה.
למרות מצבי הרטרו שיפקדו אתכם במשך השנה, זכרו כי השנה הזאת היא שלכם וכך אתם צריכים לחשוב ולנהוג. ההמלצה שלי היא להישאר אופטימיים ויותר החלטיים- אל תגבילו את כושר יצירתכם, שבדרך כלל מרשים במיוחד. הוצאות על נסיעות יוצאו על מקומות רומנטיים ולכאלה שטובלים בהיסטוריה יהודית או של תרבויות אחרות.



 
סרטן


לכם בני מזל סרטן, אני צופה שנה של עשיית סדר- ברוב השטחים. מה שהלך לכם כמעט במישורי האהבה פתאום יסתדר, הרבה מכם יתמסדו או שיהדקו קשרים רומנטיים. ירושות, זכויות ממשפחה או ממוסדות ישתחררו לזכותכם, הריונות יזומים או פתאומיים יפתיעו, נסיעות למקומות רחוקים לנפוש יפלו בחלקכם. הקשר עם הילדים יתחזק ותזכו לראות אותם עולים בסולם הערכי והכלכלי.


תחום האהבה

מבחינת מערכות יחסים השנה אתם צפויים למצוא את אהבתכם. עד סוף שנת 2017 תרגישו שיש לכם עם מי לדבר והצעות הוגנות יותר יביאו אתכם לחשוב על חיים משותפים או על מיסוד פרק ראשון או שני או אפילו... שלישי בסדרה. כל אלה שעדיין לא ימצאו בני זוג – יוכלו להגדיל את סיכוייהם לכך בחודשים: מרץ, אפריל, יוני ונובמבר 2018. כל מי שכבר התחתנו יוכלו למצוא את היציבות אותה חיפשו בעבר ושעליה חלמו

התאריכים הטובים והממוזלים להינשא, לחיות ביחד או (כללית) לנושא האהבה הם: בין ה-15.02-23.04 או בין ה- 14/5 ול- 19/11 2018

* אלה שבאופן מפתיע לא מצאו זוגיות וסובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.

תחום העבודה והקריירה


שנה טובה מאוד לכם הסרטנים. שפע הצעות עבודה ולקידום בתחום המקצועי בו אתם למדתם, או רכשתם מניסיון החיים והזמן. תוכלו להיפתח ללימודים ולתחומי עניין חדשים ומועילים- חלקכם גם יתגעגע לממש נסיעה כלשהי ואף יגשים זאת בגדול, חלק מכם יגשימו זאת בשילוב עם עבודה וקריירה. מי שרוצה פתוח עסק משלו, מומלץ לו להתחיל או לפתוח באפריל מאי יוני או בנובמבר 2018  - והוא יהיה צפוי להצלחה מדהימה. בין התאריכים שנקבתי, אתם אמורים לחפש כוון. חלק גדול מכם ימצא תחום חדש להתעסק בו, חלק אחר ישתלב במקומות עבודה זמניים, אך מספיק מכניסים, וכאלה שיאזנו את חובותיו.

תחום הכספים

השנה אתם צפויים לקבל ירושה או פיצוי מגורמים שונים. חלק מכם יופתעו לדעת ולגלות כי הם רשאים לממש אותה. כתוצאה מהשפעת הכוכבים החיובית ובתאריכים הרשומים בתחום העבודה והקריירה, תוכלו לעשות סדר חיובי בכל ענייני הכספים: בבנק, כולל מול לקוחות ורשויות המעקבים זכויותיכם.



אריה

השפעת הכוכבים תהיה מעורבת אך בעקרון סימניהם יהיו חיוביים.
 השנה תשמרו על קסמכם האישי ועל הדחף לאחריות, לאהבה, לסדר ולעצמאות כלכלית. תחום המשפחה יהיה במרכז העניינים ובעל ערך רב בעיניכם, בעיות עם הבן/ת יסתדרו לאט ובכוון הנכון. לברי המזל אני יכול לבשר שכול מה שקצרתם בעבר ישמר במשך כל שנת 2017-2018.


תחום האהבה

התחום הרומנטי השנה יישאר יציב, התקיעות ביחס לאהבה מן העבר תמשיך ותעיב על האושר הכללי. מלבד ניסיונות מוצלחים פה ושם, לא יתאפיין באירועים דרמטיים כלשהם. חלק מכם ינסה למצוא את הכוון, חלקכם יפנו ליועצים שעל מנת לאזן את אהבתם ולשפרה ובכך ירכוש את הסיכוי לשינוי חיובי. אספקטים מחמיאים לבית האהבה יבצבצו בנוגע לקשרים ישנים שהוכיחו עצמם לאורך השנים. 'צעירים חסרי המנוח'...נחמה קטנה תצוץ בסוף ינואר 2018 ועד לתחילת יוני הבא. לסיכום השנה: לא יהיה לכם כל כך טוב בתחום הבין- זוגי, אלא אם כן תפעלו מתוך שיקול דעת ומתוך אהבה כנה ואמתית.


*  אלה שבכול זאת סובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.


תחום העבודה והקריירה


תחום זה לא יסב לכם הצלחה גדולה, אך למבריקים, לבעלי התושייה וליצירתיים ביותר יגיע האור המעודד. החל מתחילת ינואר עד לסוף אפריל2018 , תקלעו לתקופה שתכביד עליכם: תתנהלו בכבדות בנושא הקריירה, פחדים לגבי בעיות בריאותיות דמיוניות מצפות לכם- עד כדי חרדה מהלא נודע. תרגישו שאחרים פוגעים או "שעוקפים אתכם בסיבוב", ביטחונכם העצמי לא יהיה במיטבו עד כי תצאו לחפש עיסוק או מקצוע אחר. מומלץ לפנות לייעוץ כלכלי לשם בחירת כוונים ומגמות בתחום זה.


תחום הכספים

למרות מה שנאמר עד כה בתחזית השנתית שלכם, נקודות אור ראשונות יבליחו מתוך האפילה הכלכלית באמצע יוני 2018 והילך. מגעים ישנים, שתחילה לא האירו פנים יפתיעו לטובה. האריות ההחלטיים שביניכם יוכלו לתרגם זאת לכסף וגם לרכוש נכס יקר ערך לניצול בזמן- עתיד. היזהרו מהבורסה. עסקים שנתקעו אי- שם בדרך, יתחילו לזוז בחודש יולי אוגוסט ולקראת נובמבר הבא... ובהדרגתיות עד לסוף דצמבר 2018.




בתולה

בסך הכול שנה טובה מחכה לכם בני מזל בתולה. תחום האהבה יאותת לכם בשלל צבעים צרהיבים, כולל זה שלזוגות נשואים תהיה האפשרות לגשר על עמדות ופערים ערכיים לימודיים או מקצועיים או שניהם כאחד. כספים יגיעו ממקורות רבים כולל גם מעזרה משפחתית, וגם מצדכם לכוון הילדים אותם תטפחו כפי שבעיקר אתם יודעים לעשות. בעיות בריאותיות יצטמצמו בהקשרכם ובהקשר מי שאתם מטפלים בהם.

תחום האהבה

 החל ממרץ ועד לסוף השבוע השלישי של אפריל 2018 תיהנו מיחסי זוגיות- שכנות טובה, מיחס טוב מהעובדים במחיצתכם ובמיוחד מהילדים או האחיינים. השנה, כל עניין המתקשר עם שיפוץ, החלפת דירה, קנייה או בהשכרה ולנדל''ן יעניין אתכם.
נושאי התקשורת יעלו יפה- תוכלו למצוא פתרונות מוצלחים הקשורים לקרובים אליכם ביותר ואלו הילדים. רגישותכם תהיה גבוהה לגבי הגורם האנושי המשפחתי תוך דאגה לבני משפחה והורים. המכשולים בנוגע: לנישואים לאהבה ולמגורים משותפים, יוסרו מדרככם. חלק מכם יוכלו להגשים את חלומם להתגרש, יחושו חופשיים כציפור בחברת הילדים שברשותם- כל זאת תודות למצב קוסמי משופר. אם תבחרו להישאר במסגרת הנישואין תהיו זקוקים לייעוץ מקיף על מנת לדעת את צעדי הריקוד הזוגי והרומנטי הנכונים.


*  אלה שבכול זאת סובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם מוזמנים להתקשר לייעוץ.


תחום העבודה והקריירה


המצב הכלכלי הכללי ימשיך להעיב, מצד שני תזכו לרעיונות חדשים וליוזמה מקורית בתחומים בהם אתם עוסקים. מי שלא מצא עבודה ימצא עודה אחרת מי שיישאר במקום בו עבדו במשך שנים יקודמו לתפקיד טוב יותר. חלק מכם יבקשו לחפש לכם כוון מקצועי אחר. היזהרו מהחלטות שגויות. טיפ חשוב: אתם צריכים להתייעץ קודם שאתם הורסים גשר כלכלי לטובת האפשרות האחרת. החל מיוני 2018, אתם צפויים ליהנות מהיכולת ליצור קשרים חדשים ולתפעל אותם לטובתכם.

תחום הכספים

באופן חיובי וכללי, אני צופה לכם הצלחה בכל הקשור לכספים החל מיוני 2018-  זה אומר: חוזי קנייה, מכירה או שיפוץ של נכס. כל שתכננתם בהקשר חיסכון וצבירת נכסים, יגיע לידי ביטוי. עסקים שנתקעו, יהיו בעלי פוטנציאל ליציאה מן הבוץ. עד למאי 2018 תחושו שאתם צועדים במקום. בנובמבר תחזירו חלק גדול מהשקעתכם בבורסה וכספים המגיעים לכם ישתחררו או שיוקדשו למטרות לטווח הארוך. השנה תשיגו כספים בנושאים המתקשרים עם שיפוץ, החלפת דירה, קנייה או בהשכרה ולנדל"ן יעניינו אתכם.





מאזניים

השנה יהיו לכם הרבה שינויים- חלקם לטובה.
העצירה במקום עלולה לדחוף אתכם לעבר התמכרויות ולהרס עצמי. טיפ חשוב: באם תיקחו את עצמכם בידיים, אתם עשויים לכרות ברית שלום עם גורמים שהפריעו לכם עד כה והפוך אותם לאוהבים ולתומכים בדרככם למעלה בסולם הקריירה. הזוגיות תהיה במרכז וכן אהבתכם ודאגתכם לתחום הילדים או בני משפחה ואחיינים.

תחום האהבה

תחום זה הוא יותר בידכם השנה מאשר בהשפעת הכוכבים. אם תלמדו להיות קצת יותר חזקים ורעים תוכלו לשנות את כול התמונה, שאם לא כן, אל - לכם לצפות לאירועים גדולים.
התקופות היותר טובות באמת ממוקמות דווקא בתחילת האביב (לפני ואחרי חג הפסח) ועד לסיומו באפריל 2018. השתדלו שלא לשבור מערכות יחסים ביתר ימי שנה – כאלה החשובים לכם באמת. יוני אוגוסט, אוקטובר ונובמבר יגרמו לכם לסגור על: חברות, חיים משותפים או לכוון הצהרות אהבה ונישואין. יתכן ותצטרכו ייעוץ בנושא האהבה השנה. לצערי יתכנו פרידות כואבות לרבים מכם.


*  הסובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.

תחום העבודה והקריירה

 מצב קוסמי מעולה ישרור בנוגע לכם בין מרץ ולסוף אפריל 2018. תופעה כוכבית זו תגרום לתנועה אנרגטית חיובית מאוד בכל הקשור ליוזמות חדשות ולפעולות מוצלחות אשר יעזרו לכם במקומות עבודה ובעסקים. תעבדו בצוות וברוב המקרים הכול יתנהל על הצד הטוב ביותר. אלה שעייפו מלחפש עבודה ימצאו שוב את הכוח לכך. התאריכים הקשים הם: פברואר, יולי, ספטמבר ואוקטובר- בכול יתר החודשים ובשליש האחרון של 2018 תהיה שוב עלייה חיובית ופורייה. 

תחום הכספים

למרות התחזית הטובה בנושא העבודה והקריירה אני צופה כי לא יהיו לכם שינויים גדולים בתחום הכספים גם לא זעזועים לרעה וזה כבר טוב. נקודה טובה נוספת שתהיה לכם בצורה של היכולת להחזיר ולסגור חובות ישנים. זכויותיכם בעבודה ותיהנו מקידום, אך תרגישו כי אתם עושים הכול ולא כל כך מתוגמלים. אל תרפו מן התקווה, המשיכו להפגין מצוינות יתר ואל תחזירו לאויבים בתחום הקריירה, מצב זה עדיף מלהסתכן בפיטורין ומהרעת תנאי עבודה מצד המעסיקים- כי אסור לכם לאבד את מה שיש.








עקרב

השנה יהיו לכם חוויות מפתיעות בתחום האהבה. בעקבות זאת תוכלו לחשוב ברצינות היתר על תחום הזוגיות לשתף פעולה עם בן/ת הזוג וגם לחשוב על לקנות או למכור דירה. השנה תחשפו רגשות כנים כלפי קשרים מן העבר. כספים יגיעו מיוזמה ומעצמאות אישית וכלכלית, עסקים יצאו מן הבוץ ותחשבו על שינוי הקשור לבית. הזוגיות תהיה במרכז וכן אהבתכם ודאגתכם תהיה נתונה לילדים או בני משפחה ואחיינים.


תחום האהבה

השנה אני צופה לכם נטייה להתחלות חדשות, או לגייס את מלוא האנרגיה לשם ריענון יחסים ישנים. אנשים מן העבר ינסו להתקרב אליכם. יתכן ותרצו לבסס את היחסים הרומנטיים שלכם עד כדי מיסוד. התקופות היותר טובות לעניין האהבה הם:  במרץ, אפריל, יוני ונובמבר 2018 ותקופה אחרת- טובה לא פחות, תגיע לקראת סוף השנה. השנה תסבלו קצת ממצבי רטרו מרקורי בנוגע לאהבה. מצב זה ידחוף אתכם לאגרסיביות לא רצויה ועשוי לפגום בקשרים החשובים לכם באמת. בתאריכי רטרו כוכב מרקורי הרווקים שבכם יתקשו למצוא בני זוג קבועים או בלהחזיק יחסים לטווח הארוך.


* הסובלים מיחסים מתנדנדים ומעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.



תחום העבודה והקריירה

המצבים הכוכביים המסובכים ימשיכו להזיק לכם בנושאים הקשורים לעבודה ולקריירה. העסקים ידרכו במקום. צ'אנס גדול ויחידי לצאת מהמבוך, יהיה בין מרץ לאפריל, או ביולי 2018 זה אומר שלרבים מכם יפתחו שערים בנוגע לעבודה ולקריירה. רק המעזים והאמיצים יצליחו לנצל זאת לטובתם. אלה שנולדו לקראת סוף המזל יזכו לשנה הרבה יותר טובה מיתר בני המזל.

תחום הכספים


בתחום זה אני יכול לבשר לכם שתיהנו 'פה ושם' מכניסת כספים סבירה, מכל עניין ודבר במשך השנה, למעט בתקופות נסיגת כוכב מרקורי. אנשים החייבים לכם כסף עדין לא ישחררו אותו לטובתכם וידחו אתכם 'בהלוך ושוב'. שעל מנת שלא ליפול למצבי רוח בשל מצב שביר זה, אני ממליץ על גיוס מלוא כוח סבלנותכם שעל מנת לא להרוס את היציבות היחסית אליה הגעתם במהלך 2017.
השנה- מומלץ וכדאי יהיה לכם לפנות ליועץ מוחה לגבי כל מגזרי החיים.


קשת 




המצב הכוכבי ימשיך השנה להציב לכם מכשולים. בעיות מול רשויות ימשיכו להעיב, למרות שמסוף פברואר ועד לסוף מאי 2018 הכוכבים ישפיעו לטובה על אישיותכם ותוכלו אגב כך להביע דעתכם בצלילות וברהיטות רבה.



תחום האהבה

מצבים כוכביים שליליים יגרמו לכם השנה לנהוג מתוך חוסר בטחון בנושא הזוגיות. תהיו קצת עצבניים ואימפולסיביים. רק הפתוחים והנועזים שביניכם יוכלו להצליח במלאכת הכיבוש. בעקרון זכרו שכל הכספים שבעולם לא יוכלו לקנות לכם את האהבה... שתפסידו אם לא תשלטו בעצמכם. תקופה קצרה אחת תהיה טובה באופן יחסי והיא תתרחש בין התאריכים ה-  7/2 ול- 1/5 2018, כתוצאה מכך תוכלו ליהנות מאש האהבה, להצליח ולהפגין רגשות באופן יותר מוצלח.


* אלה שבכול זאת סובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם מוזמנים להתקשר לייעוץ.




תחום העבודה והקריירה


תחום העבודה והקריירה יישאר כפי שהיה. אמנם לא יינזק אך גם לא ישתפר בצורה דרמטית  הצלחתכם בחלקה תישמר, אך לצערי תתקשו להתרומם מעל למפלס המעמדי שאליו הגעתם עד כה. כספים יגיעו אליכם בהצלחה ממקורות אחרים. תאריכים מסוימים השנה בתחום התעסוקה יטיבו עמכם בנושא זה, אך רק לזמן מוגבל. זה יקרה בין התאריכים ה-  7/2 ול- 1/5 2018 שם תצליחו להתקדם הרבה יותר מאשר ביחס לכל חודשי השנה.


תחום הכספים

השנה תצליחו בכל מיני משפטים הקשורים לכספים. מאבקי ירושות או כל עניין הקשור לכספים יתנהלו לטובתכם. אישיותכם תתמלא בכוח ובקסם רב, דבר שיגרום לכם להיטיב להסביר את עמדתכם ולצבור כספים שאתם ראויים להם. בונוסים כלשהם שיגיעו לכם, יבואו ממה שהשקעתם בשנים קודמות. החזיקו מעמד, שכן 2018 תהיה טובה יותר מבחינתכם.




גדי

גורמים סמויים ינסו השנה לחבל באינטרסים שלכם. רק ביוזמה ובעמידה על זכויותיכם תצליחו לגבור על השפעת הכוכבים המעיבה והמזיקה.


תחום האהבה

זו לא השנה שתגרום לכם ליצור דבר יציב בנושא זה, למרות שמאוד תרצו לחזק קשרים רומנטיים. הצעדים החיוביים יהיו מוגבלים ולזמן קצר בלבד. הגורמים הקשורים אליכם רגשית לא ייקחו אתכם כל כך ברצינות, למעט בתקופה שבין ה- 7/2 ול- 01/05/18 , שבה תוכלו ליצור משהו יותר יציב. אני ממליץ לכם לעשות הכול על מנת לנצל את אותה תקופה טובה ולשפר עד כמה שתוכלו את הקשרים שיצרתם בשנה שעברה ואת אלה שרקמתם בתחילת השנה הנוכחית-ולשמור אותם גם ל-2018.


* אלה ( הנשואים והפנויים) שבכול זאת סובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.


תחום העבודה והקריירה


השנה אתם מאוד אסרטיביים ומעיזים בכל תחומי הקריירה. חלק מכם ינסה לעזוב את עבודתו הנוכחית לטובת האחרת. אלה שקיוו לקידום בעבודה, יזכו בכך השנה. אתם מתכננים ומוציאים לפועל כל מיני נסיעות שלא הצלחתם לממש קודם לכן. רבים מכם ינסו להשתבץ בתחומי למידה והכשרה שונים וחדשים. כדאי להעז!


תחום הכספים

הכספים יזרמו אליכם באיטיות. חשבונות הבנק יתייצבו על מי מנוחות. תוכלו לתכנן תכניות לטווח הארוך. מנהל הבנק יניח לכם השנה ולא ינדנד לכם כפי שעשה זאת בשנים...קודמות. עסקים קטנים ישפרו את מצבכם ותוכלו גם למכור או לקנות בית בהצלחה. תשקיעו בבית ובכל הקשור לילדים ולבני הבית האחרים. הפתעות חיוביות יותר- בנושא הכספי-יהיו בחודשים: מרץ, אפריל יוני ונובמבר 2018.



דלי


השנה תרגישו קצת לחוצים מתחום הנישואים, הרווקים או הפנויים ימצאו זווג, אך יתקשו לשמור עליו, למרות רצונם ברצינות ובמיסוד קשרים. מצבים קוסמיים טובים יסייעו לכם לשמור על הקיים. מעברים בחיים בין נישואין לגירושים, או של פרידות וחזרות מחודשות יפקדו את חיי הרגש שלכם, לעומת זאת תקודמו בסולם הקריירה, או שתצליחו יותר בתור עצמאים.


תחום האהבה

השנה ייווצר נתק מסוים ביינכם ולבין דמויות חשובות בחיק המשפחה החברות והנישואין. היזהרו ממלחמות אשר עלולות לסכן את הקיים. אני מאחל לכם שתוכלו להחליט באופן הנכון ולטובת מי כדאי יהיה להיפרד. התאריכים הטובים בנוגע לאהבה יהיו במרץ אפריל יוני נובמבר 2018.  בני אמצע המזל יצליחו הרבה יותר מאלה שבתחילת המזל. בכול מהלך השנה תרגישו שאנשים חוסמים אתכם כמו שעין רעה דבקה בכם ושאינכם יכולים להתקדם בשטח חשוב זה.


* אלה שבכול זאת סובלים מיחסים מתנדנדים ומעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר אלי, לייעוץ.









תחום העבודה והקריירה


השנה תקבלו סיוע בקבלת החלטות אשר יקבעו את עתידכם הכלכלי. העזרה שתבוא מתחום זה תעודד את רוחכם לקראת אתגרים חדשים. בנוסף- אישיותכם תקבל כוח ואנרגיות חיוביות. תאריכים טובים לצאת ולחפש עבודה או לשם פתיחת עסק יהיו בין ה- 12/2 ולסוף אפריל 2018.


תחום הכספים


מצב כוכבי מסובך, אבל די חיובי בבית הכספים יגרום לכם לתור אחר שינויים במגמת ההשקעה, העבודה או השטח העצמאי. היזהרו מן הבורסה ומהימורים ולכול הקשור לתחום זה, במישרין או בעקיפין !
השתדלו שלא לאבד את רכושכם על כל מיני תכניות ומתוך החלטות חפוזות. תהייה בכם הנטייה לחשוב על כל מיני פרויקטים מקוריים אך לצערי לא מובטח כי תצליחו לפרוץ קדימה, למעט בתאריכים: מרץ, אפריל, מאי, יוני ונובמבר 2018.



דגים


השנה: תמשיכו לחוש הקלה בכמה תחומים. תהיו גם קצת חולמניים, יתכן גם שתחשדו - בכשרים ותימשכו להציב בפני עצמכם אתגרים קשים. הצלחה בכיבושים ישנים או חדשים.  מבחינת העבודה והקריירה. 'בגדול' אני צופה לכם להצלחה בשטח הכלכלי.


תחום האהבה


בתחום חשוב זה אני צופה לכם תקופה של נכונות ואסרטיביות בכל הנוגע לנישואין, לאהבה ולשותפויות. התאריכים הטובים במיוחד יהיו אלה שבאביב סתיו 2018.
יתכן ותזדקקו לייעוץ שיגלה לכם עם מי ועם איזה טיפוס כדאי לכם לקשור את גורלכם. היות והתחזית הזו אינה ספציפית לכול בני המזל, אזי יתכן שבכול זאת... חלק מכם ייהנה מחודשים טובים העתידים לבוא.


* אלה שבכול זאת סובלים מיחסים מתנדנדים והמעוניינים לשפרם, מוזמנים להתקשר לייעוץ.


תחום העבודה והקריירה


השנה תקלעו להשפעה כוכבית מיטיבה. עובדה כוכבית זו תקנה לכם הצלחה בנוגע לעבודה ולקריירה. באם יש לכם עבודה חדשה, אזי תהיו צפויים לקידום משמעותי. כל אלה שחשו כתקועים בעבודה יקבלו את היחס והקידום אליו שאפו להגיע.
עסקים חדשים יקרצו לכל מי שעוסק ביזמות פרטיות ובכל תחומי ההשקעה הפיננסית.


תחום הכספים



השנה תרכשו נכסים חדשים. זה אומר כי תוכלו למצוא קונים לנכסים שברשותכם ובמקביל גם לקנות או לשפץ. כל הדרכים יפתחו בפניכם וכל מי שלא רצה לעשות אתכם עסקים ייפול שבי אחר קסמכם האישי. רעיונות שלא התממשו יוכלו להניב את פריים. זוהי שנה טובה מאוד נצלו אותה. במיוחד נצלו את החודשים מרץ אפריל- עד ה-18/05 הבאים ואת אלה מאמצע אוקטובר ועד סוף השנה- על מנת לפרוץ את מעגלי התקיעות הכספית הארוכה.

11 תגובות:

  1. תותח כמו תמיד נותן חזות מחודשת למזל הקיים מי יתן ששנה זו תפרח ותשגשג אין מילים😘😘😘😍

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המחמאות שנה טובה לך סיוון!

      מחק
  2. תודה אודי נראה שהתחזית מכוונת אלי במיוחד בתחום הקריירה
    נקווה שהרע יהפך לטוב והטוב יוסיף להיות יותר טוב
    שנה טובה וחג שמח��

    השבמחק
    תשובות
    1. לאנונימי: תודה לך, גם אם אתה אנונימי, כי נראה שעשית מאמץ להודות על עבודתי הקשה !
      שנה טובה לך בכול שטחי החיים!

      מחק
  3. מאמינה שנוכל בעזרת הרצון, הבחירה, הנחישות, ההתמדה, הדבקות במטרה, ומעל לכל, האמונה להשיג כל מאוויי נפשנו.

    אין על אודי ברגר ! ��
    שנה טובה ����

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעת שיש לך שם המזמין אריות אל גוב- האהבה?!....
      תודה לך נלה, אושר ועושר בים ביבשה......ובאוויר.
      שנה טובה !

      מחק
  4. תודה רבה אודי היקר על ההשקעה הגדולה תמיד שמח לקרוא את מה שאתה כותב שנה טובה ובריאות לכול משפחתך .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך אבי!
      חג שמח לך מלא בנתיביי כוכבים מסייעים וטובים.

      מחק
  5. תשובות
    1. תודה על המילה האחת היחידה אבל כבדת המשקל!.....

      מחק
  6. הרוב מדויק. מקוה ששנת 2019 תהיה מפתיעה לטובה

    השבמחק